Integratie met uw CRM software

Het koppelen van uw business database met uw telefoontoestel of (Panasonic) telefoonsysteem is een uitstekende manier om de productiviteit te verbeteren.
Het stelt gebruikers in staat om te weten wie er belt en om snel hun gegevens op het scherm te krijgen. Het bespaart ook tijd bij het kiezen en bellen vanuit de database.

standaard-integraties

Mogelijkheden van Integratie:

Beller Informatie (preview)
Toont de naam van de beller in het voorbeeldvenster of telefoonscherm indien er een overeenkomst is gevonden in de geïntegreerde applicatie(s).

Popup van Contact gegevens
Klik op het pictogram van de toepassing in de telefoon of het “preview” venster en de contactgegevens van de beller wordt direct weergegeven in de bron applicatie.

Contact gegevens Zoeken
Hiermee kunt u gelijktijdig zoeken in vele ondersteunde CRM’s plus het ingebouwde gedeelde adresboek en met één klik te bellen uit de resultaten.

Klik om te bellen
Maakt het mogelijk om direct bellen vanuit de applicatie . De exacte methode varieert tussen applicaties

Standaard integraties (Go Connect Office & Office Plus):

  • Apple Contacts
  • Eniro telefoonboek Zweden
  • Google Places en Google Contacts
  • IBM Lotus Notes
  • Infobel telefoonboek Belgie
  • Microsoft Outlook 2000-2013, Office 365
  • Search telefoonboek Zwitserland

CRM integraties (Go Connect CRM):

  • ConnectWise
  • Maximizer
  • Microsoft Access
  • Microsoft Dynamics CRM
  • Microsoft Dynamics Navision
  • NetSuite
  • Sage 50 / ACT / CRM
  • SalesLogix
  • SalesForce
  • EgroupWare
  • Sugar CRM
  • ACT Premium / Proffesional
  • Xing
  • Zoho CRM
  • Syntess Atrium
  • Unit4 DIAS
  • Afas Profit
  • Exact Globe / Synergy
  • Exact Online
  • Filemaker V7 – V13
  • Exquise
  • ByteGear
  • In2CRM
  • RidderIQ
  • Assu
  • ODBC