Overzicht van de opstartkosten en maandelijkse abonnementskosten

Als u gebruik wil maken van deze dienst betaalt u de eenmalige opstartkosten.
Daarnaast betaalt u maandelijks de kosten van de gewenste licentie voor het aantal gewenste gebruikers.

Licentie overzicht:                                 Eenmalige kosten:        Maandelijkse kosten:

  • Servicekosten per vestiging/locatie                      √                                                             √
  • Tenantservice per vestiging/locatie                                                                                      √
  • Go Connect Office                                                                                                                            √
  • Go Connect Office Plus                                                                                                                 √
  • Go Connect CRM                                                                                                                              √
  • Go Connect Attendant                                                                                                                  √
  • Go Connect Full TAPI                                                                                                                     √

Neem contact met ons op voor exacte prijsinformatie voor jou klant.
De prijzen zijn per gebruiker per maand en exclusief 21% BTW. Daarnaast zijn er eenmalige opstartkosten van toepassing bij een nieuwe klant.
Het aantal gebruikers is per maand aan te passen.

Ondersteuning op afstand of op locatie t.b.v. het inrichten van de toestellen, gebruikers software en/of CRM integratie is niet inbegrepen in bovengenoemde prijzen.
desgewenst kunnen we hiervoor een prijsopgave verzorgen, afgestemd op uw specifieke situatie.

voor meer informatie kunt u hiervoor contact met ons opnemen.